Gadżety reklamowe to jeden z wielu sposobów na wypromowanie Twojej marki. Zazwyczaj kojarzą się z konkretnymi produktami, ale również usługi można reklamować za ich pomocą. Wystarczy jedynie dobrać je tak, aby kojarzyły się z daną usługą. Obecnie warto postawić na jakość i użyteczność gadżetów. Klienci bardziej doceniają bowiem takie przedmioty, a nie bezużyteczne gadżety, które jedynie zabierają miejsce.
Gadżety reklamowe Poznań – co wybrać?
Oferta dostępnych gadżetów reklamowych jest bardzo duża. Dodatkowo możesz bez problemu zlecić przygotowanie zindywidualizowanego gadżetu, pasującego dokładnie do profilu Twojej działalności. Najpopularniejsze gadżety reklamowe to:
- kalendarze, planery;
- długopisy, pióra;
- wizytowniki;
- etui na okulary lub telefon;
- kubki, filiżanki;
- parasole z logo firmy;
- breloki, zawieszki do kluczy;
- teczki na dokumenty, organizery.
Są to uniwersalne gadżety, które sprawdzą się w przypadku w zasadzie każdego produktu lub działalności. Możesz na nich umieścić logo Twojej firmy lub jej motto. Jeżeli prowadzisz salon kosmetyczny, możesz wręczyć gadżet w postaci produktu dedykowanego do pielęgnacji, np. roller do masażu twarzy czy elegancki pilnik do paznokci. W przypadku usług transportowych gadżetem może być torba podróżna. Wszelkiego rodzaju torby, plecaki czy bidony są częstym gadżetem reklamowym w branży fitness.
Możesz także organizować różnego rodzaju konkursy, wyzwania, czy przygotować program punktowy. Nagrodą w takim przypadku będzie oczywiście jeden z oferowanych przez Ciebie gadżetów reklamowych. Możesz pomyśleć także o nagrodach pocieszenia, co zachęci klientów do brania udziału w tego typu akcjach w przyszłości.
Gadżety reklamowe – jak wręczać?
Istnieje co najmniej kilka sposób dystrybucji gadżetów reklamowych. Najczęściej są one wręczane podczas zakupów. Niemniej gadżety reklamowe możesz wysłać pocztą lub wręczyć klientom podczas targów, na których promujesz swoją działalność. Możesz wręczyć jeden lub kilka gadżetów, wszystko zależy wyłącznie od Ciebie.
Dla stałych lub kluczowych klientów możesz przygotować specjalne gadżety, lub eleganckie pakiety prezentowe. W skład takiego może wchodzić, np. kalendarz lub planer wraz z eleganckim długopisem, lub piórem. W tym przypadku warto zadbać także o opakowanie tak, aby całość tworzyła naprawdę wartościowy podarunek. Sprawisz w ten sposób, że klient poczuje się wyjątkowo i chętniej będzie polecał Twoje usługi lub produkty.
Nic nie stoi na przeszkodzie, aby urządzić imprezę dla stałych i ewentualnych nowych klientów, a następnie wykorzystać tę okazję do wręczenia gadżetów reklamowych.
Pamiętaj, że niektóre gadżety warto wręczyć w konkretnym czasie. Typowym przykładem takiego gadżetu reklamowego są wszelkiego rodzaju kalendarze. Te najlepiej wręczyć pod koniec starego roku lub zaraz na początku nowego. Kalendarz wręczony w czerwcu raczej nie spotka się z entuzjastycznym przyjęciem. Podobnie parasol reklamowy warto wręczyć np. w okresie jesiennym, który zazwyczaj bywa deszczowy w naszym klimacie.
Gadżety reklamowe – do zwykłych zakupów czy na specjalne okazje?
Pamiętaj, że możesz dowolnie zmieniać swoje gadżety reklamowe. Możesz także zdecydować się na niewielkie gadżety, które będą dodawane do zwykłych zakupów oraz takie na specjalne okazje. Takimi okazjami mogą być:
- rocznica powstania Twojego produktu lub działalności;
- urodziny klienta;
- święta okolicznościowe (szczególnie Mikołajki i Boże Narodzenie);
- wprowadzenie nowego produktu lub usługi;
- wejście Twojego produktu lub usługi na nowy rynek.
Każda wyjątkowa dla Ciebie lub Twojej marki data, to świetna okazja do wręczenia gadżetów reklamowych i promocji. Pamiętaj, że to reklama jest dźwignią handlu i warto korzystać z każdej nadarzającej się okazji.
Trudno wskazać tak naprawdę branżę, w której gadżety reklamowe w Poznaniu miałyby się nie sprawdzić. Wszystko zależy bowiem od doboru gadżetów do produktu lub usługi. Wbrew obiegowej opinii, gadżety nie zawsze muszą mieć charakter rozrywkowy. W połączeniu z dobrej jakości materiałami każda branża znajdzie gadżet skrojony na swoją miarę.