Każdy, kto prowadzi firmę czy sklep internetowy, powinien zdawać sobie sprawę, jak ważny jest marketing, zwłaszcza ten w Internecie. W czasach, kiedy to właśnie w sieci szukamy ofert sprzedaży różnych artykułów czy usług, szybkie dotarcie do klienta jest nie tylko najważniejsze, ale przede wszystkim, bardzo trudne! W końcu konkurencja nigdy nie śpi i stale pracuje na swój sukces.
Co zrobić, żeby strona była widoczna w Google?
Warto zacząć od podstaw, czyli od strony internetowej. Jeżeli Twoja firma jeszcze jej nie ma, to najwyższy czas na jej stworzenie. Ważne, aby była ona przejrzysta, czytelna i przede wszystkim dostosowana do urządzeń mobilnych.
Natomiast, jeżeli możesz już pochwalić się własną stroną www, uruchom ją na smartfonie, czy tablecie, sprawdź, jak wiele czasu potrzebuje, aby się załadować i czy wszystkie elementy wyświetlają się poprawnie. Badania Google pokazują, że przeciętny użytkownik czeka zaledwie 3 sekundy na otwarcie strony. Po upływie tego czasu, jeżeli na ekranie nie widać poprawnie wyświetlających się treści, w większości wypadków zamyka on przeglądarkę.
Czas na pozycjonowanie!
Jeśli strona jest gotowa i dostosowana pod urządzenia mobilne, a jednak nadal odwiedza ją niewiele użytkowników, to czas podjąć inne kroki. Zatem, co zrobić, żeby strona była widoczna w Google?
W tym momencie warto postawić na działania, które na celu mają wypromowanie stron www na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania w najpopularniejszych w naszym kraju wyszukiwarkach. Ogół takich czynności określa się mianem pozycjonowania i jest jednym z najważniejszych narzędzi promocji w Internecie.
Na działania wpływające na wysoką pozycję w sieci składają się: optymalizacja (czyli dostosowanie kodu źródłowego strony pod wyszukiwarki internetowe), właściwy dobór fraz i słów kluczowych (które wyszukują użytkownicy), SEO copywriting (tworzenie odpowiednio zoptymalizowanych treści zawierających słowa kluczowe) oraz zoptymalizowanie struktury linków.
Pozycjonowanie to niełatwy orzech do zgryzienia. W czasach ogromnej konkurencji, osiągnięcie odpowiedniej pozycji w wynikach wyszukiwania wymaga wiedzy, znajomości działania Google i mechanizmów innych wyszukiwarek.. Z tego powodu warto zlecić pozycjonowanie specjalistom, czyli doświadczonym SEOwcom z firmy AdShock, którzy nie boją się wyzwań i każdego dnia podejmują się wypozycjonowania zarówno lokalnych firm, jak i większych przedsiębiorstw. Firma stawia na skuteczność, dlatego za efekty swoich działań rozlicza się dopiero wtedy, kiedy strona znajdzie się w TOP10 wyników wyszukiwania.
Dla AdShock pozycjonowanie to codzienność
Aby przekonać się, na ile skuteczna jest wspomniana agencja, warto poczytać opinie o AdShock, które są odzwierciedleniem zadowolenia klientów. Tylko dzięki swojej ciężkiej pracy, ogromnej wiedzy i zaangażowaniu, z roku na rok, agencja cieszy się rosnącym zaufaniem wśród właścicieli sklepów internetowych, przedsiębiorców i usługodawców.
Sprawdź opinie o agencji interaktywnej i już dziś skontaktuj się z opiekunem klienta. Wypozycjonuj swój biznes z Adshock!